Zomerbreak op Sims3world

06-08-2010 16:10

Hierbij wil ik melden dat vanaf maandag 9 augustus tot maandag 4 september een zomerbreak ingaat op Sims3world. Dit houdt in dat de site niet of weinig wordt geüpdatet.

Deze zomerbreak heb ik ingevoerd omdat ik in die periode op vakantie ben en niet weet of ik mijn laptop meeneem, en of er op die camping wel internet beschikbaar is. Als ik mijn laptop meeneem en als er internet beschikbaar is, zal ik alleen de belangrijkste dingen op deze site updaten, want daar in de Ardèche is natuurlijk meer te doen dan alleen maar op de laptop werken.

Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

Erik(Webmaster Sims3world)

PS: Waarschijnlijk wordt er volgend jaar geen zomerbreak ingevoerd, aangezien ik op het punt sta een iPhone te kopen. Dan hoef ik geen hele laptop mee te sleuren, en er zijn dan maar weinig campings zonder internet.