Sims3world tijdelijk inactief

18-12-2010 21:24

Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gemerkt, ben ik de laatste tijd bijna niet actief op Sims3world. Dit heeft een grote reden.

Mijn computer doet al enkele weken zeer vreemd, waarbij deze op onverwachte momenten zomaar uitvalt, en je hem daarna enkele dagen niet meer kan opstarten. Enkele experts van verschillende winkels konden het probleem niet kunnen vinden, dus die computer is nu opgestuurd naar de fabrikant, zodat zij de pc kunnen onderzoeken en het probleem kunnen oplossen.

Ondertussen heb ik nu alleen een simpele laptop beschikbaar. Deze laptop kan geen zware spellen draaien, dus De Sims 3 werkt er ook niet op. Om deze reden kan ik De Sims 3 de komende tijd dus ook niet spelen, en kan ik niet verder gaan met mijn review van De Sims 3 Na Middernacht. Een ander probleem is, is dat mijn bestanden van Sims3world ook allemaal op de kapotte pc staan, en ik zo dom ben geweest om geen backup te maken. Dingen waar ik al mee bezig was, waaronder de review, zijn voorlopig dus gestopt.

Maar nu even iets positiefs. Ik zal vanaf nu proberen om Sims3world weer volledig up to date te houden. De belangrijkste nieuwtjes van de afgelopen dagen zal ik nog op de site plaatsen.

Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben,

Erik(webmaster Sims3world)